Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Volkscafé museum open

Hier vind je ouderwetse gezelligheid: een fris pintje of een lekkere koffie en tijd voor een babbel.

Opzoeking archief

Je bent geïnteresseerd in de geschiedenis van je familie, je dorp of streek? Onze bibliotheek bevat tal van naslagwerken, boeken en tijdschriften die je daarvoor kunt raadplegen.

Erfgoeddag

Streekmuseum Zuiderkempen neemt deel aan Erfgoeddag!

Kermis in het museum

Geen luide toeters of bellen, maar ouderwetse kermistoestellen. Ben jij een krachtpatser of is het toch tijd om wat spieren te kweken? Kom het testen in het museum. We serveren er een lekker kopje koffie met taart bij in ons cafeetje of op ons terras.